Κοινωνία

Θεσσαλονίκη: Χωρίς ταξί και σήμερα οι δρόμοι της πόλης

Τη συμμετοχή των ιδιοκτητών ταξί της Θεσσαλονίκης στη νέα 24ωρη απεργία, που αποφάσισε ο κλάδος, αντιδρώντας σε επιμέρους διατάξεις του νομοσχεδίου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, που αφορά τον εκσυγχρονισμό και αναβάθμιση μεταφορών, ανακοίνωσε το Σωματείο ο «ΕΡΜΗΣ».

«Και αύριο Τετάρτη 18 Μαρτίου θα συνεχιστεί η απεργία των ΤΑΞΙ στη Θεσσαλονίκη. Το νομοσχέδιο είναι στην Βουλή και συζητείται από τους εκπροσώπους των κομμάτων», αναφέρει στη χθεσινή ανακοίνωσή του το Σωματείο.

Σήμερα Τετάρτη στις 14:00, όπως διευκρινίζεται στην ίδια ανακοίνωση, «θα συζητηθεί με τους φορείς του κλάδου το νομοσχέδιο και θα είναι παρών και το Σωματείο ΕΡΜΗΣ της Θεσσαλονίκης μαζί με την ΠΟΕΙΑΤΑ και ΣΑΤΑ», ενώ «οι φορείς θα διεκδικήσουν μέχρι τέλους τα δίκαια αιτήματα μας». Το νομοσχέδιο που κατατέθηκε στη Βουλή, σύμφωνα με το Σωματείο «δεν αφήνει ικανοποιημένο τον κλάδο στα βασικά αιτήματά του».

www.ertnews.gr

Related posts
Κοινωνία

Στη Βουλή η δικογραφία για τον Δημήτρη Αβραμόπουλο

Ανεβαίνει και πάλι το πολιτικό θερμόμετρο με αφορμή το ένταλμα σύλληψης του Δημήτρη Αβραμόπουλου, το οποίο εξέδωσαν οι βελγικές αρχές…
Κοινωνία

Σαρωτικές αλλαγές στα σχολεία από το 2026: Νέες μονάδες, συγχωνεύσεις και ενίσχυση της Ειδικής Αγωγής – Αναλυτικά οι λίστες

Νέες σχολικές μονάδες και σημαντική ενίσχυση των δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, περιλαμβάνονται στον στρατηγικό σχεδιασμό για την αναβάθμιση της…
Κοινωνία

Φωτιά σε εργοστάσιο με πλαστικά στο Αιγάλεω

Σε εξέλιξη φωτιά σε εργοστάσιο με πλαστικά στο Αιγάλεω. Περισσότερα σε λίγο… www.ertnews.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ