
Με ευθύνη της κυβέρνησης τα λουκέτα στα δημόσια κέντρα επξάρτησης, τόνισε, μεταξύ άλλων, ο Δημήτρης Κουτσούμπας, στην εισηγητική ομιλία του στο Κεντρικό Συμβούλιο της ΚΝΕ, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ενάντια στα ναρκωτικά.
«Τη στιγμή που η χρήση ουσιών αυξάνεται στη χώρα μας που ένας στους τέσσερις εφήβους αναφέρει πως έχει κάνει χρήση ουσιών, η κυβέρνηση βάζει λουκέτο στο ΚΕΘΕΑ, στο 18ΑΝΩ, στο ΑΡΓΩ, στο ΙΑΝΟΣ, στο Διάπλους, σε δημόσια και δωρεάν θεραπευτικά προγράμματα που έχουν αφήσει το δικό τους αποτύπωμα στην αποτελεσματική αντιμετώπιση των εξαρτήσεων», δήλωσε.
Ο Γενικός Γραμματέας της ΚΕ του ΚΚΕ αναφέρθηκε σε επιδημικές διαστάσεις των εξαρτήσεων σδτις καπιταλιστικές κοινωνίες κατά την ημερίδα, με τίτλο «Σκεφτόμαστε καθαρά – Δρούμε συλλογικά – Ζούμε πραγματικά» που πραγματοποιήθηκε στον πρώτο όροφο του Μεγάρου της ΕΣΗΕΑ.
Μετά την εισηγητική ομιλία του κ. Κουτσούμπα ακολούθησαν θεματικές εισηγήσεις και παρεμβάσεις.
www.ertnews.gr

