Η Παρασκευή 27 Ιουνίου αποτέλεσε μια ιδιαίτερα φορτισμένη ημέρα για τη Φαίη Σκορδά και την ομάδα του «Buongiorno», καθώς η εκπομπή ολοκλήρωσε τον κύκλο της, αποχαιρετώντας το τηλεοπτικό κοινό.
Το κλίμα στο τελευταίο επεισόδιο ήταν έντονα συγκινησιακό, με την παρουσιάστρια και τους συνεργάτες της να ευχαριστούν τους τηλεθεατές για τη στήριξή τους καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν.
Το συγκινητικό «ευχαριστώ» της παρουσιάστριας
Στο φινάλε της εκπομπής, η Φαίη Σκορδά θέλησε να εκφράσει δημόσια την ευγνωμοσύνη της προς όλους όσοι στάθηκαν δίπλα στην ομάδα του «Buongiorno».
«Όλα για κάποιο λόγο γίνονται. Κάθε σεζόν που τελειώνει αποχαιρετούμε το κοινό. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε εσάς που μας βάλατε στο σπίτι σας και μας κάνατε παρέα. Θέλω να ευχαριστήσω όλους, μπροστά και πίσω από τις κάμερες. Σας ευχαριστώ από καρδιάς», ανέφερε μεταξύ άλλων.
Παράλληλα, ευχαρίστησε τους συνεργάτες της, τη συντακτική ομάδα, αλλά και τη διοίκηση του σταθμού για τη συνεργασία τους, κλείνοντας την εκπομπή με αισιοδοξία και ευχές για ένα όμορφο καλοκαίρι.
Οι πρώτες δηλώσεις μετά το τέλος της εκπομπής
Λίγη ώρα μετά την ολοκλήρωση της τελευταίας εκπομπής, η Φαίη Σκορδά αναχώρησε για την Πάρο μαζί με τον σύντροφό της, Αλέξανδρο Αθανασιάδη, προκειμένου να βρεθούν στο τριήμερο γαμήλιο πάρτι της Αθηνάς Οικονομάκου και του Μπρούνο Τσερέλα.
Στο αεροδρόμιο τη συνάντησε η κάμερα της εκπομπής «Ραντεβού το ΣΚ», με την παρουσιάστρια να περιορίζεται σε μία σύντομη δήλωση.
«Καλό καλοκαίρι, είμαι καλά», είπε χαμογελώντας, χωρίς να θελήσει να επεκταθεί περισσότερο σχετικά με το τέλος της εκπομπής.
Διαβάστε στο Thedaily.gr Οι πρώτες δηλώσεις της Φαίης Σκορδά μετά το οριστικό τέλος Buongiorno – Η όλο νόημα αντίδρασή της όταν είδε την κάμερα | σε συνεργασία με Dropmedia.gr

