Τέλος στην πολύωρη ταλαιπωρία των 1.246 επιβατών του επιβατηγού-οχηματαγωγού «Κίσαμος» δόθηκε μετά την ολοκλήρωση των προβλεπόμενων τεχνικών ελέγχων στο λιμάνι του Αδάμαντα στη Μήλο, καθώς το πλοίο έλαβε πιστοποιητικό αξιοπλοΐας και συνεχίζει κανονικά το ταξίδι του.
Το περιστατικό σημειώθηκε λίγο μετά τις 03:00 τα ξημερώματα του Σαββάτου, όταν το πλοίο, που εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο Πειραιάς – Μήλος – Σούδα, υπέστη αιφνίδια απώλεια ηλεκτρικής ενέργειας (μπλακάουτ). Η προσωρινή βλάβη είχε ως αποτέλεσμα να προσαράξει σε αβαθή ύδατα, σε μικρή απόσταση από το λιμάνι του Αδάμαντα.
Ευτυχώς, δεν αναφέρθηκε κανένας τραυματισμός μεταξύ των 1.246 επιβατών και των 108 μελών του πληρώματος, παρά τη μεγάλη αναστάτωση που επικράτησε τις ώρες που ακολούθησαν.
Ολοκληρώθηκαν οι έλεγχοι
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, ολοκληρώθηκαν όλοι οι προβλεπόμενοι τεχνικοί έλεγχοι και το πλοίο κρίθηκε ασφαλές για να συνεχίσει το ταξίδι του.
Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στο λιμάνι πραγματοποιήθηκε και υποβρύχιος έλεγχος από δύτη, χωρίς να διαπιστωθεί κάποια σοβαρή ζημιά. Οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο μόνο για επιφανειακές εκδορές, ενώ δεν εντοπίστηκε εισροή υδάτων στο πλοίο.
Μετά την ολοκλήρωση των ελέγχων και την τήρηση όλων των προβλεπόμενων πρωτοκόλλων ασφαλείας, εκδόθηκε το πιστοποιητικό αξιοπλοΐας, επιτρέποντας στο «Κίσαμος» να συνεχίσει κανονικά το δρομολόγιό του.
Αναστάτωση αλλά χωρίς τραυματισμούς
Οι επιβάτες παρέμειναν για αρκετές ώρες στο πλοίο, το οποίο ήταν ασφαλώς δεμένο στο λιμάνι του Αδάμαντα, μέχρι να ολοκληρωθούν οι επιθεωρήσεις των αρμόδιων αρχών.
Παρά την έντονη ανησυχία και τον φόβο που προκάλεσε η προσάραξη, η κινητοποίηση ήταν άμεση και το πλοίο επέστρεψε με ασφάλεια στην προβλήτα, χωρίς να υπάρξει κίνδυνος για τους επιβαίνοντες.
Για τα ακριβή αίτια του περιστατικού διενεργείται προανάκριση από τη Λιμενική Αρχή.
Ρεπορτάζ: Χρυσίτα Νικητάκη
Σχετική είδηση:
Προσάραξη του πλοίου «Κίσσαμος» με 1.246 επιβάτες κοντά στη Μήλο μετά από μπλακ άουτ – Η ανακοίνωση της εταιρείας
www.ertnews.gr

