24ωρη πανελλαδική απεργία – Στους δρόμους οι εργαζόμενοι σε Κατασκευές, Τρόφιμα, Τουρισμό
Την πραγματοποίηση 24ωρης πανελλαδικής απεργίας ανακοίνωσε για την Τετάρτη 24 Ιουνίου η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στον Επισιτισμό – Τουρισμό (ΠΟΕΕΤ).
Μέχρι στιγμής δεν έχει ανακοινωθεί κάποια κινητοποίηση από πλευράς εργαζομένων στα ΜΜΜ. Στην απεργία ωστόσο, συμμετέχουν επίσης η Ομοσπονδία Γάλακτος – Τροφίμων – Ποτών, οι Ομοσπονδίες Οικοδόμων και Εργαζόμενων στις Περιφέρειες, η Ομοσπονδία Συλλόγων Αιρετών Περιφερειών Ελλάδας (ΟΣΥΑΠΕ).
Στα αιτήματα των εργαζομένων είναι οι αυξήσεις στους μισθούς,, οι καλύτερες συνθήκες εργασίας, η ενίσχυση των δημόσιων υπηρεσιών υγείας και Παιδείας και οι Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας. ΟΙ εργαζόμενοι στις Περιφέρειες σε όλη τη χώρα ζητούν ενίσχυση των υπηρεσιών με προσωπικό, αύξηση των αποδοχών κατά 20%, επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού και υπογραφή νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.
Στο πλαίσιο της απεργίας, ο Σύλλογος Εμποροϋπαλλήλων Αθήνας προχωρά την Τετάρτη σε στάση εργασίας από τις 10:00 έως τις 14:00. Οι εργαζόμενοι έχουν προγραμματίσει συγκέντρωση στα γραφεία της ΕΣΕΕ στις 11:00 π.μ..

