Αθλητικά

Ο Ερμής πήρε αγχωτικό, αλλά σημαντικό τρίποντο

Αν και έχασε το πρώτο σετ, η ομάδα βόλεϊ του Ερμή νίκησε εντός έδρας, με 3-1 το Γαλάτσι, για την 16η αγωνιστική της Α 2Εθνικής και πήρε τρεις πολυτίμους βαθμούς για την παραμονή.

Η πατρινή ομάδα έπαιξε χωρίς τον τραυματία Δρακόπουλο, και βρέθηκε να χάνει το πρώτο σετ, όμως στη συνέχεια ανέβασε «στροφές».

Είχε καλή υποδοχή, καλό μπλοκ και σωστές επιλογές στην επίθεση με αποτέλεσμα να πάρει τα τρία επόμενα σετ και μαζί την “καθαρή” νίκη.

ΕΡΜΗΣ (Χριστόπουλος): Κούγιας, Βατυλιώτης, Εκμετσόγλου, Γεωργακόπουλος, Τσιχλιάς, Κανελλόπουλος, λίμπερο ο Καραγιώργος (Χασάπης, Σταμούλής, Βίτσιος, Μπακούλιας, Τραχάνης).

Thedaily.gr – Τελευταίες Ειδήσεις και νέα από τη Πάτρα, την Ελλάδα – Ο Ερμής πήρε αγχωτικό, αλλά σημαντικό τρίποντο

Related posts
Αθλητικά

Παναιγιάλειος: Διπλή ενίσχυση στο τεχνικό επιτελείο

Την ενίσχυση του τεχνικού του επιτελείου ανακοίνωσε ο Παναιγιάλειος, που χτίζει με σταθερά βήματα ενόψει της νέας περιόδου. Οι πρώτες…
Αθλητικά

«Δεν ξέρω, είναι ακόμα μακρινό», η απάντηση του Μέσι για το ενδεχόμενο να παίξει στα 43 του στο επόμενο Μουντιάλ

Έπειτα από την κατάκτηση του τίτλου το Κατάρ το 2022, ο Λιονέλ Μέσι δεν φαινόταν το πιο πιθανό σενάριο να…
Αθλητικά

FIFA: Απέβαλε από το Μουντιάλ σχολιαστή που διαμαρτυρήθηκε για την κόκκινη του Αλμιρόν

Μόλις λίγες ημέρες πριν η Παραγουάη αντιμετώπισε την Τουρκία για την 2η αγωνιστική του 3ου ομίλου του Μουντιάλ 2026, με…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ