Κοινωνία

ΑΔΕΔΥ: Στάση Εργασίας από 12:00 έως 15.00 για το θέμα του 13ου και 14ου μισθού

Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. αποφάσισε την πραγματοποίηση Στάσης Εργασίας την Τρίτη, 3 του Φλεβάρη, από τις  12:00 έως 15.00 για τους εργαζόμενους με κάθε σχέση εργασίας, στις υπηρεσίες του Δημόσιου Τομέα στην Αττική και συγκέντρωση στο ΣτΕ στις 12:30μμ, απαιτώντας να εκδοθεί  άμεσα, χωρίς καμιά περαιτέρω καθυστέρηση, απόφαση επαναχορήγησης του 13ου και 14ου μισθού.

Στη συνέχεια θα ακολουθήσει πορεία προς το Υπουργείο Οικονομικών με αιτήματα:

  • τη διεκδίκηση του 13ου και 14ου μισθού,
  • τη διεκδίκηση πραγματικών αυξήσεων στους μισθούς των Δημοσίων Υπαλλήλων
  • , την κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης,
  • τη χορήγηση του «κλεμμένου» μισθολογικού κλιμακίου, 
  • την πλήρη μισθολογική αναγνώριση της προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα κλπ.

Η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. καλεί τις ομοσπονδίες «να κάνουν κάθε δυνατή προσπάθεια για τη συμμετοχή των συνάδελφων του λεκανοπεδίου στη συγκέντρωση στο ΣτΕ (Σταδίου 27 και Δραγατσανίου) και στην πορεία προς το Υπουργείο Οικονομικών.

www.ertnews.gr

Related posts
Κοινωνία

«Ο Προσωπικός Βοηθός στην πράξη – Η εμπειρία των ωφελούμενων με αναπηρία»: Ημερίδα της Ε.Σ.Α.μεΑ.

Υβριδική Ημερίδα με τίτλο «Ο Προσωπικός Βοηθός στην πράξη: Η εμπειρία των ωφελούμενων με αναπηρία», στο πλαίσιο του Παρατηρητηρίου Θεμάτων Αναπηρίας –…
Κοινωνία

Ψηφίζουν για νέα ηγεσία οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Την Τρίτη αρχίζει το συνέδριο της ΔΟΕ

Σε συνεδριακή – εκλογική τροχιά βρίσκεται ο κλάδος των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς την Τρίτη 23 Ιουνίου, αρχίζουν οι…
Κοινωνία

Φωταγώγηση της Βουλής των Ελλήνων για την Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για την Νόσο του Κινητικού Νευρώνα

Με το βλέμμα στραμμένο στους ασθενείς που ζουν με τη Νόσο του Κινητικού Νευρώνα (ALS/MND), η Βουλή των Ελλήνων φωταγώγησε…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ